E-MAIL MARKETING

E-mail marketing blijft nog steeds een van grootste lead en verkoop generators. Uit vele onderzoeken blijkt dat vooral dat in business-to-business e-mail marketing een medium is om klanten, leveranciers en andere betrokken up-to-date te houden. Voor consumenten zijn vooral aanbiedingen goede “clickbaits” om omzet in een korte periode te scoren. Ga je een eindejaars uitverkoop houden? E-mail marketing!

Er zijn twee scenario’s waar je met ons mee aan de slag gaat. 1) Er is nog geen e-maillijst of 2) er is een e-mail aanwezig. Voor beide scenario’s hebben wij actie plannen en strategien die aansluiten bij jouw doelgroep en gewenste resultaat. Let wel, wij gaan je niet meehelpen de hele wereld te spammen 😉 E-mail marketing prima, maar met mate.

SO, WHAT’S IN IT FOR ME(YOU)?

E-mail marketing is bij uitstek een medium om klanten en klanten uit het verleden weer eens wakker te schudden over jouw aanbod. De titel, de inhoud en vooral de timing bepalen het succes van de campagne. Doe je een tijdelijk eenmalige actie? Mega kortingen? introduceer je een gloednieuw product? Deze klanten zijn de eerste die het weten waar jij de vruchten van kan plukken. Met andere woorden, direct resultaat!